خرید Inventor Pro 2010 64bit Zip اتوکد مخترع
نوشته شده توسط : mohammad

Inventor Pro 2010 64bit Zip اتوکد مخترع


خرید Inventor Pro 2010 64bit Zip اتوکد مخترع


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

برنامه طراحی اتوکد سه بعدی 3D اینونتورنسخه حرفه ای کامل Autodesk Inventor Standard and Professional 2010
نرم افزار Inventor محصول شرکت Autodesk واز برنامه های قوی در زمینه طراحی و مدلسازی می باشد . این برنامه از سال 2007 به طور منظم آزمایشی تولید می گردید و در این سال با وارد شدن نمونه کامل آن بسیاری از کاربران قدیمی برنامه های اتودسک و اتوکد نظیر مکانیکال دسکتاپ را خوشحال ساخت زیرا این برنامه تمامی نیازهای طراحی ، نقشه کشی و مدل سازی و شبیه سازی را یکجا گردآورده بود .از قابلیت های این نرم افزار وجود یک سری عملیات ساخت و مدلسازی مخصوص بوردهای کامپیوتری و قطعات سخت افزاری وابسته به آنهاست .این برنامه شامل بخش مدلسازی جامد و سطوح می باشد که به نامPart Surface Modeling می باشد .بخش Assembly یا همان مونتاژ با بهره گیری از امکانات بسیار بالا در شبیه سازی حرکت و جوشکاری برای اتصالات و سوارکردن قطعات پیچیده کاربردی دارد . نماگیری و مقطع زدن را در این برنامه به راحتی می توان انجام داد و همچنین برنامه MeshSoft ، با داشتن بیش از یک میلیون قطعه استاندارد ابزاری مفید در زمینه ساخت ماشین آلات و قطعات پیچیده مهندسی به شمار می آید که این امر در نسخه های قبل در برنامه Mechanical Desktop موجود بود .این نرم افزار قابل استفاده کلیه دانشجویان و مهندسین رشته های مهندسی مکانیک - نقشه کشی صنعتی - طراحی صنعتی و سایر رشته های مرتبط با طراحی - ساخت و تولید می باشد . این برنامه برنامه جایگزین برنامه Mechanical Desktop می باشد ، زیرا کسانیکه در حد حرفه ای و تخصصی از برنامه Mechanical Desktop استفاده کرده و قصد استفاده بیشتر در آینده را دارند خود مطلع هستند که انتقال پروژه ها در محیط های مختلف و دیگر فرآیندها با سیستم های پیچیده امروزی بکار نمی آید و تمامی نرم افزارهای قصد داشتن همه ابزار ها در خود و مستقل بودن را دارند. کسانیکه در حد معمول و دو بعدی از برنامه Mechanical Desktop استفاده کرده و می کنند ، این افراد می توانند از اتوکد برای مکانیک Autodesk AutoCAD Mechanical 2010 استفاده لازم و کافی ببرند . در واقع نرم افزار اتوکد مکانیک طراحی دو بعدی و نر مافزار اینونتور Inventor مدل نمودن سه بعدی طراحی های مکانیک می باشد .

توانایی ها و کاربرد های نرم افزار اتوکد مخترع Autodesk Inventor Pro
طراحی های سه بعدی قطعات مکانیکی توانایی های :
طراحی قطعات ورق کاری ، طراحی قطعات پلاستیک ، طراحی سازماندهی شده و لایه لایه ، چند لایه ، طراحی های مختلط ، مواد کامپوزیت ، قطعات چند تکه با انواع مواد سخت و نرم – مانند کف سه یا چهار تکه ای کفش های ورزشی ، صفحات ترکیبی شیشه ، لاستیک ، پلاستیک ژله ای موبایل و..- مونتاژ قطعات مختلف تعداد بیشتر ، سریع تر و روانتر از گذشته
ارائه اطلاعات یک طراحی :
نمایش و شبیه سازی بهتر و سریع تر ، کیفیت سه بعدی سازی و رندر نمودن ، ابزار های نمایش سه بعدی ساز پیشرفته ؛ مدیریت اطلاعات و داده های یک طرح ، ارائه اسناد و مدارک ساخت و تولید ، سازماندهی شده و متنوع ، مدیریت اسناد و اطلاعات در کار گروهی ، اعمال محدودیت های چند کاربری ، ویرایش و تغییرات و استفاده محدود ..
توسعه و پیشرفته نمودن طراحی کد :
ارائه تمامی اطلاعات و طراحی در فرمت استاندارد DWG ، امکان ایجاد و استفاده از قیود و محدودیت های استاندارد
امکانات تحلیلی و شبیه سازی امکان متحرک سازی ، حرکت های عمل و عکس العملی
امکانات ساخت و تولید مخصوص مهندسین مکانیک گرایش ساخت و تولید .
امکانات و ابزار تجهیزات تولید ، نیازهای فنی ماشین کاری ، تراشکاری ، پرس



سیستم مورد نیاز نرم افزار Autodesk Inventor 2010 64 bit
سیستم مورد نیاز بنا به کاربری مصرف کننده تعریف می گردند و بنا به اطلاع رسانی سایت اصلی و تولید کننده این نرم افزار شرکت اتودسک Autodesk نسخه 64 بیتی مناسب مونتاژ و اسمبل نمودن پروژه ها و طراحی های مکانیکی ماشین آلات با بیش از 1000 قطعه پیشنهاد میگردد.
ویندوز سون 7Seven ویندوز ویستا سرویس پک یک Vista SP1 ویندوز ایکس پی حرفه ای 64 بیتی سرویس پک 2 XP Professional x64 Edition SP2
تذکر: این نرم افزار در ویندوز های نسل جدید سون و ویستا 7 نصب و آزمایش شده و کاملا رضایت بخش است .
]بر طبق اعلام رسمی شرکت اتودسک به دلیل رعایت کپی رایت ، می توان در ویندوز سون نصب نمود اما این برنامه بر مبنای ویندوز سون طراحی نشده و هماهنگی های لازم با مایکروسافت جهت استفاده از ویندوز سون 7Seven انجام نگرفته است [
پردازنده CPUا انواع پردازنده های خانواده اینتل و ای ام دی پشتیبانی کننده 64 بیتی در دو هسته ای 2 گیگا هرتز2GHz و تک هسته ای GHZ3 گیگا هرتز و بیشتر ، بهترین حالت پیشنهادی برای پروژه های بیش از 1000 قطعه ، طراحی های بسیار پیچیده و عظیم اینتل دو هسته ای 4GHz ,و ای ام دی 6GHz می باشد.
بیش از 9 گیگابایت فضای خالی بر روی هارد دیسک
حافظه جانبی 6GB RAM در صورت استفاده برای طرح های کوچک مقدار 3 گیگابایت کافی و مناسب می باشد.
کارت گرافیک CAD workstation-capable با به روز رسانی های مورد نیاز!
برنامه اینترنت اکسپلور 7 و بالاتر وفلاش پلایر 10 Adobe Flash Player 10 برای استفاده از راهنمای کمک نرم افزار

نام کامل محصول : Autodesk Inventor Pro 2010 64bit
حجم و تعداد : یک 1 DVD 4.5GB کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ، برای کاهش هزینه و امکان استفاده برای همه انواع DVD_ROM ها فشرده Zip شده بر دی وی دی معمولی ، بعد از Unzip بر روی هارد دیسک به صورت خودکار نصب آغاز می شود .
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 5,000 تومان

درصد :11

خرید Inventor Pro 2010 64bit Zip اتوکد مخترع



خرید بررسی نانو زئولیت ها به عنوان جاذب
خرید نرم افزار تبدیل کامپیوتر به فکس و تلفن
خرید بل وسباستین(اورجینال)
خرید آموزش جامع InDesign




:: برچسب‌ها: خرید , Inventor , Pro , bit , Zip , اتوکد , مخترع ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: